Saturday, March 6, 2010

Koleksi Majalah

hari ni gila mengemas rumah...maklumlah harap cuti hujung minggu jer boleh buat semua ni...

patutlah En Akira bising...rupanya rak majalah kat umah tu dah macam nak runtuh sesak ngan koleksi peribadi majalan In-Trend yang tak pernah missed setiap keluaran...pernah sekali tu menjajau satu Pasir Gudang sebab kedai yg selalu beli tu dah habis stok majalah kesayangan ni...

masa zaman2 bujang terantang-tang dulu suka baca malajah Cosmopolitan…berlambak koleksi yg masih tersimpan rapi...nak buang sayang plak...

lepas tu beralih arah kat majalah In-Trend...suka tengok petua, produk kecantikan, teknik solekan dan fesyen terkini…boleh baca di malam-malam yang suram atau bila astro asyik-asyik ulang ceritera yang sama...

ini adalah himpunan koleksi majalah kesayangan yg masih tersimpan rapi...ada yang dah berusia 5-6 tahun...
majalah Pengantin pun ada...ni kumpul masa nak kawin hari tuh...


notaku di rak penuhmu: agak-agak kalau rak-rak nih semua dah penuh nak kena buat stor plak ke???

4 comments:

luna_e said...

Banyaknyer majalah...!!!!
Selama asyik berkecimpung dalam dunie blog ni..(asal ade mase lapang je nak bukak blog), dah lame tak bace dan beli bende-bende berbetuk manuskrip macam majalah hehehehe

Haney said...

minat mengumpul majalah ni dah lama sejak dibangku sekolah lg..sejak belum ada menatang bernama broadband..dulu sebulan 3-4 majalah beli tp skg ni in-trend jer lah yg masih kekal

++Mr N and Mrs N++ said...

sejak dah kawin dan asyik berpindah randah aku dah tak beli majalah dah. aku baca online jek. susah la nak angkat majalah berpindah je dah mcm nak patah pinggang hehe

Haney said...

betul tuh..masa pindah dari Pasir gudang dulu 2 kotak majalah tak bwk sbb berat..amik koleksi yg terindah jer...

 
sketch of moments - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.