Saturday, November 14, 2009

Hall of Characters...En. Sudu Beraksi

hari nih kitaorang lepak kat Sri Cahaya...ferry ada concert for end year kat sekolah dia...junior classes akan pentaskan musical of disney untuk tahun nih...dan untuk group ferry akan pentaskan beauty and the beast...aku tanya kat dia...dia jadi watak apa...jadi beast tuh ke...selamba je dia jawab "I'll be a spoon"...aku punya ketawa la dgn haney...tapi bila dah tgk show diaorang nih ok lah...entertaining gak...bila tgk konsert kat sekolah ferry nih...aku teringat masa aku sekolah2 dulu...ada juga buat persembahan macam nih..tapi tak se"grand" dan segempak macam diaorang nih...advanced dah pelajar2 sekarang bila tgk pementasan diaorang...terutamanya untuk senior classes...baguslah...kalau seiring dengan pelajaran...tahun depan tak tahulah apa pulak si ferry nih akan jadik...

anyway ferry nih adik aku yang kecik sekali...standard 4...bravo lah untuk encik sudu nih...

notaku di kepala sudumu: lain kali cubalah watak hero plak..barulah aku tak nyuruk bawah kerusi bila dia keluar beraksi...

No comments:

 
sketch of moments - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.