Thursday, March 19, 2009

Earth Hour 2009


Earth Hour 2009 - by Metacafe

Tahun 2009, Earth Hour akan mengorak langkah lagi, dengan matlamat baru supaya 1 billion umat kat muka bumi nih akan bersama-sama mematikan switch eletrik korang sebagai sebahagian daripada vote sedunia. Tidak seperti election lain sepanjang sejarah, ianya tidak penting negara atau parti mana anda memilih, tetapi dari planet mana anda berasal dan pilih. VOTE for EARTH, adalah suara dunia untuk setiap individu, business entity, atau masyarakat menjalankan tanggungjawab anda. Panggilan untuk anda semua bangkit untuk melindungi masa depan bumi ini dan keturunan mu. Lebih daripada 74 negara dan kawasan telah menunjukkan sokongan mereka terhadap VOTE EARTH sepanjang Earth Hour 2009 ini, dan angka ini meningkat setiap hari.

Kita semua mempunyai hak untuk mengundi, dan setiap undian diambil kira. Bersama-samalah kita menentukan masa depan bumi ini, untuk anak-anak anda.

VOTE EARTH dengan semudah mematikan suis eletrik anda untuk satu jam, dan bersama-sama seluruh dunia untuk Earth Hour.

Sabtu, March 28, 8:30pm-9:30pm.

Jadi korang semua sama-samalah menunjukkan sokongan kita dengan mematikan semua suis eletrik anda untuk satu jam. Ada berani...

nota: satu soalan...agak2 korang la TNB support tak Earth Hour nih...

No comments:

 
sketch of moments - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.