Sunday, January 30, 2011

HAPPY ANNIVERSARY..SELAMAT ULANG TAHUN (HASH & HANEY)

26 Januari datang lagi. Alhamdulilah bertambah lagi setahun usia rumahtangga kami. Bersama suka duka mengharungi kehidupan yang penuh dengan dugaan. Walaupun masih lagi mengenali antara satu sama lain, tapi ternyata kami semakin serasi bersama. Memilih minat yang sama dalam dunia photography & wedding planner menjadikan kami semakin memerlukan antara satu sam lain. Biar apa orang kata kami bahagia dengan apa yang kami ada.
Sempena anniversary kali ini, kami sempat pergi dinner bersama di TGI Friday. Bukan menu atau venue yang dipertaruhkan tapi kesempatan yang ada untuk meraikan tarikh bersejarah ini cukup manis untuk dikenang.

Buat yang tersayang Suami, Kekasih, Sahabat & Pesaing..En Hash Akira......

  • I tau u sayangkan I bila tiap kali I ikut u kemana2, u selalu tanya “ u ok tak”
  • I tau u sayangkan I bila u angkat I masuk bilik sbb tertidur awal walaupun dah janji nak tengok Tv sampai pagi setiap hujung minggu.
  • I tau u sayangkan I walaupun I amik masa lebih 30 minit utk bersiap setiap kali kita nak keluar walaupun cuma nak pergi kedai runcit
  • I tau u sayangkan I bila u layan jer mana I nak pergi kalau nak shopping baju 
  • I tau u sayang I bila sebolehnya u luangkan masa utk kita berdua sbb u tau I paling happy bila dapat kuar merayau dgn u..
  • I tau u sayang I bila tiap kali I buat salah mesti u akan marah i berbakul2 tp bila hati u dah sejuk mesti u suh I dtg dekat u sbb u rindu nak peluk..hehe
  • I tau u sayang I bila setiap kali shoot pengantin mesti u snap muka I 3-4 keping dan u simpan dlm laptop u…tapi sekarang mcm dah kurang..upppss
  • I tau u sayang I bila setiap apa yang u nak beli u selalu minta pendapat I walaupun kadang2 u dah ada keputusan sendiri.
  • I tau u sayang I bila tiap kali pilih gambar customer,u selalu suruh I pilih walaupun time shoot u selalu reject post yg I bagi, 
  • I tau u sayang I, bila i nak kan sesuatu samaada berbentuk material & impian u akan cuba dapatkan & selalu bagi sokongan
nota ku di beef steak mu: Semoga cinta ini akan terus milik kita selamanya..saya sayang awak..

8 comments:

Marya Hana . said...

so sweet ! hope kekal selamanya eh :)

Elin said...

hepi anniversary dear.

Haney said...

thanks marya & Elin...

Who is Luna? said...

so sweet u guys..

Haney said...

cik Luna lama tak berblogging bersama...thanks u all pun sweet gak..

Mazlina said...

Happy Anniversary..so sweet.. "I tau u sayangkan I bila".. huh.. hopefully will loving and caring forever.. cheerss!! semoga bahagia, dirahmati dan diberkati allah di dunia dan di akhirat.. terima kasih Hash, kerana membahagiakan adik kesayangan akak..

++Mr N and Mrs N++ said...

ngah..hepi belated aneversari ye..bab yg hasry dokong ko sbb tertido dpn tv tu aku terkekek ketawa..aku dok teringat masa kita tido tergolek beramai-ramai depan tv kat umah sewa kat uni dulu..umah punya kelas mcm org kaya sekali tv cap ayam je hihihi anyway mmg kenangan terindah la zaman mendptkan pelajaran dulu-dulu kan ngah..kem slm kat hasry ye..

Haney said...

along..terima kasih..tetap manis dalam kenangan umah mmg grand giler..pagar guna remote control..fully furnish tang tv cap ayam tu heheheh..tp byk jasa tak pernah mis maria mercedes

 
sketch of moments - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.