Wednesday, October 13, 2010

aku bukan Mak Andam terlampau

Bag Make up sudah sampai. 


Aku beli melalui Facebook. Facebook sekarang ini dah macam supermarket online. Semua benda ada, dari kek, biskut, baju bag sampai lah alat-alat make up. Dan yang menariknya berbelanja secara online ni ialah tak payah nak start kereta, nak bayar parking dan tak penat berjalan. Cuma mungkin ada sedikit rasa risau maklumlah membeli tapi tak dapat tengok barang cuma boleh tengok gambar jer. Selain dari bag make up aku ada order kryolan stik 4 batang & Loose powder kryolan

Bukan senang nak menconteng muka pengantin, setakad ni dah 3 kursus aku hadiri


Lepas ini bolehlah aku jadi mak Andam terlampau, maklumlah jiwa masih lagi seorang photographer tp memandangkan butik pun dah nak beroperasi kenalah pegang berus make up pula. Lepas ni siap jer make up mak andam BERTUKAR one..two..one..two..(giler kuasa)


4 comments:

Unknown said...

saya pon nk cuba..tp make up xpndai lagi..
pg kursus bru sekali..huhu

Haney said...

Samalah kita, masih baru nak mencuba, yg penting kena praktis.. gi kursus tu ble dpt ilmu dr segi jenis2 produk yg diguna & step2 mengandam..jom layan youtube byk teknik solekan mata yg cantik..

j.e.j.a.r.i. said...

how much d make up box? try search thru fb, kot2 ada jual online tp nan hadoooo je. if u dont mind, nk tnya u beli online kt mana? nk 1 for myself...tp bkn utk keje2 mengandam org la..andam diri sendiri je heheh *wink*

Haney said...

jejari, haney beli kat FB try search Azwa Kryolan..kak azwa ni ada byk brg make up...

 
sketch of moments - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.