Saturday, December 20, 2008

Berjumpa Jua

Lama dah aku tak jumpa anak berdua ini...seingat aku sejak dari umur diaorang 5 dan 6 tahun...yeaps itulah kali terakhir rasanya aku tengok wajah anak-anak buah aku berdua nih...Eliya Shafinaz dan adiknya Elissa Shahanaz...mereka duaorang nih anak kakak aku...tinggal dengan nenek belah ayahnya di Negeri Sembilan...pada Hari Raya Aidiladha lepas berkesempatan jua aku bertemu dengan diaorang bila diaorang balik ke rumah ibunya...kebetulan malam tuh kami sambut Hari Jadi si Elissa...dah 11 tahun dan dia skang...si Eliya banyak berubah dengan rambut pendeknya...agak hilang jugak kecomelannya waktu kecik dulu...katanya terpaksa potong rambut tuh begitu sebab aktif sukan...si Elissa tak banyak berubah...ke tak berubah langsung...takpela...harap lepas nih takdela lama tak jumpa lagi macam sebelum nih...aku pun dah kat sini...

No comments:

 
sketch of moments - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.