Thursday, May 13, 2010

Majlis Persandingan Saiful Asri & Haizum

kali ini berfotografi di taman bukit intan, kuala pilah...majlis persandingan Saiful Asri & Haizum pada 08 Mei 2010...Saiful Asri ni kawan aku sejak lahir rasanya...memang agak rapat jugak zaman kanak-kanak dulu...cuma bila dah meningkat dewasa masing-masing dah sibuk dengan urusan yang ada...aku kat selangor ni dan dia pulak masih di negeri sembilan...alhamdulillah...di samping dapat mengabadikan hari bertuah diaorang dapat juga aku jumpa balik keluarga Saiful Asri ni yang dah lama tak jumpa...dapat balik aku menjejakkan kaki kat rumah yang pernah aku bermain dahulu...ayah Saiful Asri dan ayah aku adalah kawan lama...outdoor untuk wedding ni kami buat kat sekolah kami dahulu Tuanku Muhammad School dan juga Lake Garden, Kuala Pilah... 
for more picture of Saiful Asri & Haizum, please VISIT MY FOTOPAGES
notaku di cendol sedapmu: terima kasih pada saudara monoriz dan sharkie yang sekali lagi sudi bersama-sama...

No comments:

 
sketch of moments - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.