Wednesday, May 6, 2009

Alhamdulillah...Selamat dah Menerima CahayaMata

ahad lepas aku n Haney selamat menerima cahayamata kami nih...alhamdulillah...semuanya selamat dan berjalan seperti yang diharapkan...lama dah aku plan nih...daripada kat jb lagi dah aku rengekkan kat Haney nak...nak...dia suh tunggu sabar katanya...jangan gelojoh...sebab duduk asing2 lagi...aku kat S.A n Haney kat JB...so bila kami dah selesai pindah ahad lepas...aku pun apa lagi...mengambik keputusan untuk meminta dan meminta kat Haney...mula2 dia tak setuju sebab katanya baru pindah sibuk...nak kemas...nak kerja...penat lagi...mana ada masa...tapi aku tetap tak pedulik...sebab aku nak gak...akhirnya Haney bersetuju...uishh beshnya...so apa lagi...teruja sesangat aku...sebab mmg lama dah aku idamkan ada cahayamata sendirik nih...asyik tgk n main ngn orang punya jer...so nih lah gambar cahaya mata kami...

Name: Oris
Age: 7 weeks
Breed: Mix Persian
Sex: M

ngeh...ngeh...ngeh...lama dah aku nak bela kucing nih...sejak dari zaman sekolah lagi...tapi tak berkesempatan...sebab sebelum nih diri sendiri pun tak berapa terbela...ahahaha....sibuk...alhamdulillah...skang nih tercapai dah hasrat murni aku nih...thanks Haney...aku jumpa Oris nih kat petsfinder.com....thanks to the previous owner cik ezreen yang sudi menukar hak milik dengan aku...Oris nih sgt bising dan kuat membebel macam Mummy dia...24 jam kat rumah bercakap jer...dan sangat manja...kalau tido mesti nak kat tgh2 kitaorang paling tidak pun menyelit kat sebelah...yang plaing memikat hati aku dan semua orang...matanya kaler biru n anak mata warna merah...mula amik dia sgt lincah...tapi smlm agak bermuram durja n tak mau makan...aku n Mama dah bawak dia g klinik smlm...dah belikan vitamin...susu...bottle...dan hari nih nampak dia dah mula lincah n sihat balik...kata Doc tuh...semua tuh normal sebab dia tgh menyesuaikan diri tentang perubahan dan suasana yang baru...seronoklah...cuma yang beratnya jaga kitten nih macam jaga baby yang baru lahir...perhatian 24 hours...adeh...

nota: aku akan updatekan lagi tentang Oris kelak bila ada perubahan lain n yang baru pada dia...

No comments:

 
sketch of moments - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.