Monday, April 6, 2009

Nak Tak???....Huh!!??...Nak Apa??

Malam khamis yang lepas aku dikejutkan dengan SMS daripada seorang sahabat...

1: Nak tak???

2: Nak apa???

1: Takpela. Dah terlambat...

Uish, nak apa sebenarnya nih..nak bagi apa..apa yang dah terlambat..rupa-rupanya sahabat ku itu nak bagi aku nih...

Lalu pada hari Sabtu (040409) lepas...aku pun ke sini...

Dan aku duduk di Corporate Suite (CS6) ini...

Aku ke litar nih seorang diri...walaupun dapat dua tiket...takde siapa yang nak pergi ngan aku...ajak am, am nak g tournament bowling...call kawan2 yang terdekat...semuanya ada hal...siap kena marah lagi sebab ajak last minute...nak buat camna kan..aku pun dapat di waktu hujung2...lalu melilau lah aku dan menonton lah aku Qualifying Round ditemani gadis2 litar di sini...

Walaupun ada tragedi yang berlaku (biarlah hanya aku dan dia yang tahu...uhuhuhu) dan hujan juga dipetang itu...tapi happy n puas hati gak sebab dapat experience ke Corporate Suite and F1 Paddock Club....dapat tgk lebih dekat dan sgt hampir dengan drivers and race cars...

Walaupun Jenson Button yang menang tak kiralah masa Qualifying ataupun Race...apasal lah dia nih yang menang...mungkin sebab hujan kot...nasib baik BMW Sauber no 2 kan...aku tetap berterima kasih kepada cik j.e.j.a.r.i di atas semua ini...ini dua rangkap pantun untuk mu...

...terima kasih semua ini...kalau ada yang lain nanti bagilah lagi...

Untuk ahad (050409) ada lagi satu tiket...tapi yang biasa2 jer...aku tak dapat pergi sebab ada urusan peribadi yang amat perlu diselesaikan...lagipun hujan lebat...tak besh....

No comments:

 
sketch of moments - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.